گروه حوادث: «مقتول جن‌ها را به سراغم می‌فرستاد تا مرا اذیت کنند.»

حوادث

این ادعای عجیبی بود که قاتل شیشه‌ای بعد از دستگیری به زبان آورد. این مرد بعد از مصرف زیاد شیشه به گاراژی در پایتخت رفت و دوست قدیمی‌‌اش را به قتل رساند اما قبل از فرار به محاصره مردم درآمد.
عصر دوشنبه، ماموران کلانتری157 تهران از طریق تماس تلفنی، در جریان درگیری خونین 2مرد در یک گاراژ قدیمی در جنوب شرق پایتخت قرار گرفتند. آنها بعد از حضور در محل، مردی را دیدند که چاقوی خون‌آلودی در دست داشت و مردمی را که او را محاصره کرده بودند تهدید می‌کرد تا راهی برای فرار پیدا کند. چند قدم آن‌طرف‌تر از او نیز جسد غرق‌خون مرد جوانی به چشم می‌خورد که روی زمین افتاده بود.
ماموران، وارد عمل شدند و بعد از دستگیری متهم، ماجرا را به اورژانس خبر دادند اما بررسی‌ها نشان می‌داد که جوان مجروح به علت شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داده است. عامل جنایت که مسعود نام دارد، بعد از دستگیری به خودروی پلیس منتقل شد و ماموران به تحقیق از شاهدان پرداختند.

یکی از آنها گفت: مقتول سال‌ها بود که شغلش تعمیر خودرو بود و در این گاراژ کار می‌کرد. مسعود (عامل جنایت) هم دوست او بود که خیلی وقت‌ها برای مصرف شیشه به گاراژ می‌آمد اما از مدتی قبل بین مقتول و این مرد اختلافاتی به وجود آمده بود. ظاهرا مسعود به خاطر مصرف زیاد شیشه دچار توهم شده و تصور می‌کرد که مقتول جادوگر است و با تسخیر اجنه، او را اذیت می‌کند. او چند روز پیش هم بر سر همین موضوع با مقتول درگیر شد و او را مدام تهدید می‌کرد. تا اینکه امروز، وقتی به گاراژ آمد، یک چاقو در دست داشت و بعد از درگیرشدن با مقتول، چندین ضربه به بدنش وارد کرد.

من و بقیه شاهدان با دیدن این صحنه به کمک قربانی شتافتیم اما مسعود با چاقو ما را تهدید می‌کرد و می‌خواست هر طوری که شده فرار کند. ما هم او را محاصره کردیم و ماجرا را به پلیس اطلاع دادیم. بعد از اظهارات شاهدان، ماجرا به قاضی روشن، بازپرس ویژه قتل تهران، گزارش شد و به دستور وی، متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم آگاهی تهران قرار گرفت. قاتل در همان بازجویی‌های اولیه به جنایت اعتراف کرد و گفت: من از چند سال پیش با خیرالله دوست بودم و از همان زمان برای مصرف شیشه به گاراژی که وی در آنجا کار می‌کرد می‌رفتم تا اینکه چند ماه پیش احساس کردم که او قصد دارد با جادو مرا اذیت کند و آبرویم را ببرد.

تصور می‌کردم که او جن‌ها را تسخیر کرده و می‌خواهد آنها را به سراغم بفرستد تا اذیتم کنند. این تصورات وقتی شیشه مصرف می‌کردم، بیشتر و بیشتر می‌شد تا جایی که تصمیم گرفتم برای رسیدن به آرامش، دوستم را به قتل برسانم. برای همین چاقویی زیر پیراهنم مخفی کردم و بعد از مصرف مقدار زیادی شیشه به گاراژ رفتم. وقتی مقتول را دیدم، بی‌آنکه چیزی بگوید به او حمله کردم و با چاقو چندین ضربه به او زدم اما قبل از اینکه فرار کنم، در محاصره مردم گرفتار شدم. سرهنگ حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران، با بیان این خبر گفت: بعد از اعترافات عامل‌جنایت برای او قرار بازداشت صادر شد و متهم برای انجام تحقیقات از جمله بررسی وضعیت روحی و روانی‌اش، در اختیار اداره آگاهی قرار گرفت.

کد خبر 148199
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز